Airdrive rotorral és Airdrive felkapókarral! Az új, pehelysúlyú Airdrive rotor használatával az orsó egyensúlya az elülső részről a hátsó részére került át, ami jobb általános egyensúlyt és nagyobb érzékenységet eredményez horgászat közben. Jobb a csalikontroll, ami jobb reakcióhoz vezet. A precíz és erős Tough Digigear hajtás nagy vonóerőt és tartósan selymesen futást biztosít. Az új Airdrive felkapókar a korábbinál könnyebb, rendkívül rugalmas, és az új felkapókar szerkezettel kombinálva jelentősen kevesebbet gubancolódik a zsinór dobás közben. Ha a zsinór felakad a felkapókarra, a hajtókar elforgatásával egyszerűen átcsúszik a görgőbe, és nem kell kézzel beavatkozni. Az ATD Type-L fék letapadás nélkül, egyenletesen engedi a zsinórt terhelés alatt, és kapitális halak fárasztása közben is biztonságot jelent. Az alumíniumból készült Longcast ABS dob speciális peremmel van ellátva, ami kisebb súrlódást és hosszabb dobásokat eredményez. A Twistbuster III görgő konstrukció biztosítja, hogy különösen a fonott zsinór nem nyomódik össze, ezáltal kevesebb csavarodás keletkezik a zsinóron.
• AIRDRIVE design • DS4 orsó ház • 4 golyóscsapágy • DS4 AIRDRIVE ROTOR • TOUGH DIGIGEAR® hajtómű • ATD™ Type-L fékrendszer • Cross Wrap® keresztirányú Műszaki kivitel: Az 1000 és 2500 közötti méretek I-alakú, míg a nagyobb 3000 és 5000 méretek T-alakú hajtókargombbal vannak szerelve. zsinórfektetés • Hidegen kovácsolt ABS® alumínium távdobó dob • AIRDRIVE felkapókar • Twist Buster® III zsinórvezető görgő • Gépi esztergálású becsavarható alumínium hajtókar
Méret |
Áttétel |
Önsúly (g) |
Fékerő kg |
Behúzás (cm) |
1000 |
5,2:1 |
205 |
5 |
64 |
2000 |
5,2:1 |
210 |
5 |
68 |
2500 |
5,3:1 |
230 |
10 |
75 |
3000-C |
5,3:1 |
240 |
10 |
80 |
4000-C |
5,2:1 |
270 |
12 |
82 |