A 23‘ Ninja a legújabb japán formatervezési dizájnt és technológiát képviseli kiváló ár-teljesítmény arány mellett. A 23‘ Ninja jelentős fejlődést ért el elődjéhez képest Könnyebb, érzékenyebb és erősebb, mint a korábbi modell. Az új, pehelykönnyű Airdrive rotorral az orsó súlypontja az elülső részről hátra tolódott, ami jobb egyensúlyt és nagyobb érzékenységet eredményez. A precíz és erős Tough Digigear hajtás nagy vonóerőt és tartósan sima futást biztosít. Az új Airdrive felkapókar a korábbinál könnyebb, rendkívül rugalmas, és az új felkapókar szerkezettel kombinálva jelentősen kevesebbet gubancolódik dobás közben. Ha a zsinór felakad a felkapókarra, a hajtókar elforgatásával egyszerűen átcsúszik a görgöbe, és nem kell kézzel beavatkozni. Az ATD Type-L fék letapadás nélkül, egyenletesen engedi ki a zsinórt terhelés alatt. Az alumínium Longcast ABS dob speciális peremmel van ellátva, mely kisebb súrlódást, ezáltal hosszabb dobásokat tesz lehetővé. A Twistbuster III görgő biztosítja, hogy különösen a fonott zsinór ne nyomódjon össze, és kevésbé csavarodjon a zsinór.
• AIRDRIVE design • 4 golyóscsapágy • AIRDRIVE ROTOR® • TOUGH DIGIGEAR® hajtómű • ATD™ Type-L fékrendszer PERGETŐ ORSÓ Műszaki kivitel: Az 1000 és 2000 közötti méretek I-alakú, míg a nagyobb 2500 és 6000 méretek T-alakú hajtókargombbal vannak szerelve. • ABS® alumínium távdobó dob • AIRDRIVE felkapókar • Twist Buster® III zsinórvezető görgő • Gépi esztergálású alumínium hajtókar
Méret |
Áttétel |
Önsúly (g) |
Fékerő kg |
Behúzás (cm) |
1000 |
5,2:1 |
205 |
5 |
64 |
2000 |
5,2:1 |
205 |
5 |
68 |
2500 |
5,3:1 |
230 |
10 |
75 |
2500-XH |
6,2:1 |
230 |
10 |
87 |
3000-C |
5,7:1 |
240 |
10 |
80 |
3000-CXH |
6,2:1 |
240 |
10 |
93 |
4000-C |
5,2:1 |
270 |
12 |
82 |